Klachtenregeling

 

Klachtenprocedure Schooltrans B.V.

 

24-11-2020

 

Schooltrans B.V. doet er als team alles aan om de kwaliteit van al onze diensten te waarborgen. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over een van onze dienstverlenende producten. Een tevreden klant is voor ons zeer belangrijk en de beste reclame. Voor het geval dat het toch onverhoopt mocht gebeuren dat u niet tevreden bent en dit niet met een persoonlijk gesprek kunt oplossen, dan hebben wij een klachtenprocedure. Deze procedure word hieronder vermeld.

 

Om uw klacht op de best mogelijke manier te behandelen vragen wij u om deze klacht per e-mail of per post naar ons toe te sturen.

 

De mail kan verstuurt worden naar info@schooltrans.nl

Per post kan het verstuurt worden naar Voorstraat 15 3241EE Middelharnis

 

·         Schooltrans B.V. staat er borg voor, dat zodra u een klacht op bovenstaande manier heeft ingediend u binnen 14 dagen een ontvangst bevestiging hiervan krijgt.

·         Mocht de klacht als niet gegrond worden verklaart, zult u hiervan uiterlijk binnen 4 weken bericht van krijgen.

·         Voor de klachten die wel gegrond zijn zullen wij deze uiterlijk binnen een termijn van 6 weken afhandelen.

·         De klacht zal door een of meerdere onafhankelijke personen in behandeling worden genomen. Deze persoon zal niet de persoon zijn die rechtstreeks bij de klacht betrokken is.

·         Deze klachtenprocedure kunt u raadplegen op de website www.schooltrans.nl onder de knop klachten procedure. Tevens kunt u deze op verzoek toegestuurd krijgen.

·         Bovenstaande procedures zullen geheel gedocumenteerd worden opgeslagen met inachtneming van uw privacy conform de wetgeving AVG.

·         Mocht de klacht na het volgen van bovenstaande procedure volgens u niet naar volle tevredenheid zijn opgelost, dan staat uiteraard de gang naar de rechter volledig voor u open.

 

Hopende deze procedure niet nodig te hebben,

 

Verblijven wij met vriendelijke groet,

 

Schooltrans B.V.